Rallye de France
neoficiální výsledky
Statistika posádky
TANAK O. / SIKK K. (st. č. 22)
FORD Fiesta S2000, 2
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Klevener 1 | 9.68 | 17. | 00:06:00.5 | 00:18.8 | 1.94 | 17. | 00:06:00.5 | 00:18.8 | 1.94 | ||
RZ 2 | Ungersberg 1 | 15.45 | 19. | 00:09:37.3 | 00:33.8 | 2.19 | 19. | 00:15:37.8 | 00:49.0 | 1.95 | ||
RZ 3 | Pays d'Ormont 1 | 36.00 | 10. | 00:20:28.9 | 01:02.2 | 1.73 | 11. | 00:36:06.7 | 01:51.1 | 1.82 | ||
RZ 4 | Salm 1 | 13.06 | 12. | 00:07:27.0 | 00:23.9 | 1.83 | 11. | 00:43:33.7 | 02:07.1 | 1.71 | ||
RZ 5 | Klevener 2 | 9.68 | 17. | 00:05:58.9 | 00:16.2 | 1.67 | 12. | 00:49:32.6 | 02:23.3 | 1.71 | ||
RZ 6 | Ungersberg 2 | 15.45 | 16. | 00:09:32.3 | 00:27.4 | 1.77 | 13. | 00:59:04.9 | 02:48.0 | 1.69 | ||
RZ 7 | Pays d'Ormont 2 | 36.00 | 11. | 00:20:30.7 | 00:57.3 | 1.59 | 12. | 01:19:35.6 | 03:40.3 | 1.63 | ||
RZ 8 | Salm 2 | 13.06 | 14. | 00:07:30.1 | 00:26.3 | 2.01 | 12. | 01:27:05.7 | 04:03.6 | 1.64 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Hohlandsbourg 1 | 9.87 | 19. | 00:05:51.2 | 00:31.6 | 3.2 | 12. | 01:32:56.9 | 04:33.2 | 1.73 | ||
RZ 10 | Firstplan 1 | 16.50 | 15. | 00:08:51.8 | 00:33.8 | 2.05 | 14. | 01:41:48.7 | 05:06.7 | 1.76 | ||
RZ 11 | Vallée de Munster 1 | 22.26 | 14. | 00:11:55.7 | 00:40.7 | 1.83 | 14. | 01:53:44.4 | 05:46.3 | 1.76 | ||
RZ 12 | Grand Ballon 1 | 24.02 | 12. | 00:14:26.2 | 00:58.1 | 2.42 | 13. | 02:08:10.6 | 06:41.1 | 1.81 | ||
RZ 13 | Hohlandsbourg 2 | 9.87 | 17. | 00:06:04.7 | 00:40.3 | 4.08 | 13. | 02:14:15.3 | 07:21.2 | 1.91 | ||
RZ 14 | Firstplan 2 | 16.50 | 17. | 00:08:58.6 | 00:42.3 | 2.56 | 13. | 02:23:13.9 | 08:03.5 | 1.95 | ||
RZ 15 | Vallée de Munster 2 | 22.26 | 13. | 00:11:55.7 | 00:38.1 | 1.71 | 13. | 02:35:09.6 | 08:41.6 | 1.93 | ||
RZ 16 | Grand Ballon 2 | 24.02 | 13. | 00:14:40.1 | 01:08.6 | 2.86 | 13. | 02:49:49.7 | 09:47.3 | 2 | ||
RZ 17 | Mulhouse | 3.09 | 16. | 00:02:33.2 | 00:11.3 | 3.66 | 13. | 02:52:22.9 | 09:58.6 | 2.02 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Gravière de Bischwiller 1 | 5.52 | 14. | 00:03:06.0 | 00:15.0 | 2.72 | 12. | 02:55:28.9 | 10:06.1 | 2.01 | ||
RZ 19 | Vignoble de Cleebourg 1 | 10.61 | 20. | 00:06:26.0 | 00:31.4 | 2.96 | 12. | 03:01:54.9 | 10:36.0 | 2.03 | ||
RZ 20 | Haguenau 1 | 4.20 | 14. | 00:03:21.1 | 00:09.5 | 2.26 | 12. | 03:05:16.0 | 10:45.1 | 2.03 | ||
RZ 21 | Gravière de Bischwiller 2 | 5.52 | 17. | 00:03:01.1 | 00:13.9 | 2.52 | 12. | 03:08:17.1 | 10:58.9 | 2.04 | ||
RZ 22 | Vignoble de Cleebourg 2 | 10.61 | 17. | 00:06:14.3 | 00:24.0 | 2.26 | 12. | 03:14:31.4 | 11:22.9 | 2.05 | ||
RZ 23 | Haguenau 2 - Power Stage | 4.20 | 12. | 00:03:20.7 | 00:11.3 | 2.69 | 11. | 03:17:52.1 | 11:31.7 | 2.05 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
02. 10. 13:14 | RZ 23 | S | 2 | TANAK O. / SIKK K. (st. č. 22) "One race to go. It was quite easy run for us. It's getting better on tarmac." / "Ještě jedna soutěž. Pro nás to bylo hodně v pohodě. Začíná to být na asfaltu lepší." | |
01. 10. 17:28 | RZ 17 | S | 2 | TANAK O. / SIKK K. (st. č. 22) "OK, no big drama. First and second stage after service we had some engine problems, but we manage it." / "OK, žádné velké drama. Po servisu jsme na první a druhé vložce měli nějaký problém s motorem, ale vyřešili jsme to." | |
30. 09. 16:30 | RZ 8 | S | 2 | TANAK O. / SIKK K. (st. č. 22) "It's been quite OK. My feeling was better than in Germany, maybe I understand more how to drive on tarmac." / "Bylo to opravdu dobré. Měl jsem lepší pocit než v Německu, možná už vím víc o jízdě na asfaltu." | |
30. 09. 10:23 | RZ 3 | S | 2 | TANAK O. / SIKK K. (st. č. 22) "It was OK, but I had puncture on previous one. I had to be carefull." / "Bylo to OK, ale na předchozím testu jsem měl defekt. Musel jsem být opatrný." |