Rallye de France
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 10)
FORD Fiesta RS WRC, wrc
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Klevener 1 | 9.68 | 15. | 00:05:59.2 | 00:17.5 | 1.81 | 15. | 00:05:59.2 | 00:17.5 | 1.81 | ||
RZ 2 | Ungersberg 1 | 15.45 | 20. | 00:09:38.0 | 00:34.5 | 2.23 | 18. | 00:15:37.2 | 00:48.4 | 1.93 | ||
RZ 3 | Pays d'Ormont 1 | 36.00 | 15. | 00:20:47.2 | 01:20.5 | 2.24 | 16. | 00:36:24.4 | 02:08.8 | 2.11 | ||
RZ 4 | Salm 1 | 13.06 | 18. | 00:07:40.3 | 00:37.2 | 2.85 | 17. | 00:44:04.7 | 02:38.1 | 2.13 | ||
RZ 5 | Klevener 2 | 9.68 | 16. | 00:05:57.2 | 00:14.5 | 1.5 | 17. | 00:50:01.9 | 02:52.6 | 2.06 | ||
RZ 6 | Ungersberg 2 | 15.45 | 15. | 00:09:30.4 | 00:25.5 | 1.65 | 16. | 00:59:32.3 | 03:15.4 | 1.97 | ||
RZ 7 | Pays d'Ormont 2 | 36.00 | 19. | 00:21:00.6 | 01:27.2 | 2.42 | 16. | 01:20:32.9 | 04:37.6 | 2.05 | ||
RZ 8 | Salm 2 | 13.06 | 21. | 00:07:42.6 | 00:38.8 | 2.97 | 16. | 01:28:15.5 | 05:13.4 | 2.11 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Hohlandsbourg 1 | 9.87 | 16. | 00:05:48.9 | 00:29.3 | 2.97 | 16. | 01:34:04.4 | 05:40.7 | 2.15 | ||
RZ 10 | Firstplan 1 | 16.50 | 16. | 00:08:53.9 | 00:35.9 | 2.18 | 16. | 01:42:58.3 | 06:16.3 | 2.15 | ||
RZ 11 | Vallée de Munster 1 | 22.26 | 12. | 00:11:53.2 | 00:38.2 | 1.72 | 15. | 01:54:51.5 | 06:53.4 | 2.1 | ||
RZ 12 | Grand Ballon 1 | 24.02 | 14. | 00:14:35.4 | 01:07.3 | 2.8 | 15. | 02:09:26.9 | 07:57.4 | 2.16 | ||
RZ 13 | Hohlandsbourg 2 | 9.87 | 18. | 00:06:07.0 | 00:42.6 | 4.32 | 14. | 02:15:33.9 | 08:39.8 | 2.25 | ||
RZ 14 | Firstplan 2 | 16.50 | 13. | 00:08:52.0 | 00:35.7 | 2.16 | 14. | 02:24:25.9 | 09:15.5 | 2.25 | ||
RZ 15 | Vallée de Munster 2 | 22.26 | 14. | 00:12:02.6 | 00:45.0 | 2.02 | 14. | 02:36:28.5 | 10:00.5 | 2.23 | ||
RZ 16 | Grand Ballon 2 | 24.02 | 14. | 00:14:40.2 | 01:08.7 | 2.86 | 14. | 02:51:08.7 | 11:06.3 | 2.27 | ||
RZ 17 | Mulhouse | 3.09 | 14. | 00:02:33.0 | 00:11.1 | 3.59 | 14. | 02:53:41.7 | 11:17.4 | 2.28 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Gravière de Bischwiller 1 | 5.52 | 13. | 00:03:04.2 | 00:13.2 | 2.39 | 13. | 02:56:45.9 | 11:23.1 | 2.26 | ||
RZ 19 | Vignoble de Cleebourg 1 | 10.61 | 12. | 00:06:15.3 | 00:20.7 | 1.95 | 13. | 03:03:01.2 | 11:42.3 | 2.24 | ||
RZ 20 | Haguenau 1 | 4.20 | 15. | 00:03:21.3 | 00:09.7 | 2.31 | 13. | 03:06:22.5 | 11:51.6 | 2.24 | ||
RZ 21 | Gravière de Bischwiller 2 | 5.52 | 12. | 00:02:57.9 | 00:10.7 | 1.94 | 13. | 03:09:20.4 | 12:02.2 | 2.24 | ||
RZ 22 | Vignoble de Cleebourg 2 | 10.61 | 12. | 00:06:06.7 | 00:16.4 | 1.55 | 13. | 03:15:27.1 | 12:18.6 | 2.22 | ||
RZ 23 | Haguenau 2 - Power Stage | 4.20 | 13. | 00:03:21.5 | 00:12.1 | 2.88 | 12. | 03:18:48.6 | 12:28.2 | 2.22 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
01. 10. 17:22 | RZ 17 | M | wrc | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 10) "It was better than yesterday. But lot of loose corners. I had massive spin, couple of reversing." / "Bylo to lepší než včera. Ale hodně vyházených zatáček. Dělal jsem velké hodiny, párkrát jsem couval." | |
30. 09. 16:11 | RZ 8 | M | wrc | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 10) "I couldn't get the right speed on long one. I'm not happy." / "Na dlouhé zkoušce jsem nedokázal najít správnou rychlost. Nejsem spokojený." | |
30. 09. 13:45 | RZ 5 | M | wrc | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 10) "We slide in very slow corner and hit the rock." / "Sklouuzli jsme hodně pomalé zatáčce a trefili kámen." | |
30. 09. 10:02 | RZ 3 | M | wrc | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 10) "I tried to drive little bit on the torque. It was damp and some loose gravel close to end." / "Snažil jsem se trochu využívat kroutící moment. Ke konci to bylo ovlhlé a dost vyházené šotoliny. | |
30. 09. 08:14 | RZ 1 | M | wrc | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 10) "Bit problem with braking points, but good start." / "Trochu problém s brzdnými místy, ale dobrý začátek." |