Swedish Rally
neoficiální výsledky
Statistika posádky
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4)
FORD Fiesta RS WRC, wrc
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Karlstad SSS 1 | 1.90 | 2. | 00:01:40.3 | 00:00.6 | 0.32 | 2. | 00:01:40.3 | 00:00.6 | 0.32 | ||
RZ 2 | Vargåsen 1 | 24.63 | 3. | 00:14:57.2 | 00:15.3 | 0.62 | 3. | 00:16:37.5 | 00:14.3 | 0.54 | ||
RZ 3 | Likenäs 1 | 20.78 | 6. | 00:12:29.2 | 00:19.1 | 0.92 | 4. | 00:29:06.7 | 00:32.4 | 0.68 | ||
RZ 4 | Løvhaugen 1 | 18.60 | 14. | 00:12:23.9 | 00:47.4 | 2.55 | 4. | 00:41:30.6 | 01:19.8 | 1.21 | ||
RZ 5 | Vargåsen 2 | 24.63 | 6. | 00:14:22.4 | 00:17.4 | 0.71 | 5. | 00:55:53.0 | 01:37.2 | 1.07 | ||
RZ 6 | Likenäs 2 | 20.78 | 4. | 00:11:48.5 | 00:09.0 | 0.43 | 4. | 01:07:41.5 | 01:32.5 | 0.83 | ||
RZ 7 | Løvhaugen 2 | 18.60 | 1. | 00:10:49.7 | 00:00.0 | 0 | 4. | 01:18:31.2 | 01:10.0 | 0.54 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 8 | Lesjöfors 1 | 14.49 | 3. | 00:09:40.5 | 00:02.1 | 0.14 | 4. | 01:28:11.7 | 01:01.7 | 0.43 | ||
RZ 9 | Sågen 1 | 14.23 | 3. | 00:07:46.3 | 00:02.3 | 0.16 | 4. | 01:35:58.0 | 00:59.8 | 0.38 | ||
RZ 10 | Fredriksberg 1 | 18.15 | 2. | 00:10:57.9 | 00:02.1 | 0.12 | 4. | 01:46:55.9 | 00:50.0 | 0.28 | ||
RZ 11 | Värmullsåsen 1 | 16.00 | 3. | 00:08:45.9 | 00:05.7 | 0.36 | 4. | 01:55:41.8 | 00:44.3 | 0.23 | ||
RZ 12 | Lesjöfors 2 | 14.49 | 2. | 00:09:41.8 | 00:06.5 | 0.45 | 4. | 02:05:23.6 | 00:38.5 | 0.19 | ||
RZ 13 | Sågen 2 | 14.23 | 3. | 00:07:53.2 | 00:03.1 | 0.22 | 3. | 02:13:16.8 | 00:20.9 | 0.09 | ||
RZ 14 | Fredriksberg 2 | 18.15 | 3. | 00:11:06.9 | 00:04.7 | 0.26 | 3. | 02:24:23.7 | 00:07.8 | 0.03 | ||
RZ 15 | Värmullsåsen 2 | 16.00 | 7. | 00:09:04.3 | 00:18.6 | 1.16 | 4. | 02:33:27.10 | 00:11.8 | 0.05 | ||
RZ 16 | Karlstad SSS 2 | 1.90 | 2. | 00:01:39.0 | 00:00.1 | 0.05 | 4. | 02:35:06.10 | 00:10.9 | 0.04 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 17 | Torntorp 1 | 19.21 | 7. | 00:10:11.1 | 00:21.9 | 1.14 | 5. | 02:45:18.1 | 00:32.8 | 0.12 | ||
RZ 18 | Gustavsfors 1 | 4.16 | 5. | 00:02:25.8 | 00:03.7 | 0.89 | 5. | 02:47:43.9 | 00:36.5 | 0.13 | ||
RZ 19 | Rammen 1 | 22.76 | 7. | 00:12:10.4 | 00:15.1 | 0.66 | 5. | 02:59:54.3 | 00:51.6 | 0.17 | ||
RZ 20 | Torntorp 2 | 19.21 | 1. | 00:10:00.0 | 00:00.0 | 0 | 4. | 03:09:54.3 | 00:41.6 | 0.13 | ||
RZ 21 | Rammen 2 | 22.76 | 1. | 00:12:12.9 | 00:00.0 | 0 | 3. | 03:22:07.2 | 00:34.7 | 0.1 | ||
RZ 22 | Gustavsfors 2 - PwS | 4.16 | 3. | 00:02:23.4 | 00:00.7 | 0.17 | 3. | 03:24:30.6 | 00:34.0 | 0.1 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
13. 02. 15:38 | RZ 22 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I'm satisfied with this. So many mistakes in this rally. I wanted podium yesterday." / "S tímhle jsem spokojený. Na téhle rally jsme moc chybovali. Včera jsem chtěl pódium." | |
13. 02. 13:48 | RZ 21 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I went too much sideways, then better. But then I feel powersteering getting harder, maybe some leaking." / "Jel jsem dost zeširoka, pak to bylo lepší. Ale potom jsem cítil, že tuhne posilovač řízení, asi to někde teče." | |
13. 02. 12:26 | RZ 20 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Good, I'm very happy with my driving and so on. Like new man after the service. Couple of moments, not big. I was pushing." / "Dobré, jsem opravdu spokojený se svou jízda a vším kolem. Po servisu jsem jako nový člověk. Pár krizí, ale nic velkého. Tlačím." | |
13. 02. 09:54 | RZ 19 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Towards the end the Mikko's microphone worked really bad. Difficult to drive from this position today." / "Před cílem špatně fungoval Mikkův mikrofon. Dnes se z této pozice jede špatně." | |
13. 02. 08:08 | RZ 17 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "We went bit wide and hit snowbank. Lost bumper and some things, cracked windscreen. Very difficult conditions." / "Byli jsme širocí a vletěli do závěje. Urvali jsme nárazník a nějaké další věci, prasklo nám čelní sklo." | |
12. 02. 16:50 | RZ 15 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) Slowed down "I don't know what is the best solution. I hope to be able to win, but it's difficult situation." / Zpomalil "Nevím, jaké je správné řešení. Doufám, že budu schopný vyhrát, ale je to těžká situace." | |
12. 02. 15:50 | RZ 14 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Especially this afternoon I'm enjoying the driving. Trying to stay concentrated, especially in the ruts, they full of snow." / "Hlavně teď odpoledne si jízdu užívám. Snažím se zůstat soustředěný, hlavně v kolejích, jsou plné sněhu." | |
12. 02. 14:40 | RZ 13 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Very good stage for us. Finally I managed to keep it into line." / "Pro nás moc dobrá zkouška. Konečně jsem to dokázal udržet ve stopě." | |
12. 02. 13:42 | RZ 12 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Very slippy, we spun on one junction. 2 kms from finish, we lost few seconds, quickest spin in my life." / "Hodně to klouzalo, na jedné z odboček jsme dělali hodiny. 2 km před cílem, ztratili jsme pár vteřin, nejrychlejší hodiny v životě." | |
12. 02. 11:24 | RZ 11 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I'm not satisfied, lost lot to Petter. Although I know he is driving well. My problem? Driver." / "Nejsem spokojený, ztratil jsem hodně na Pettera. Vím že jede dobře. Můj problém? Řidič." | |
12. 02. 10:23 | RZ 10 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "If I'm right, Petter was late at TC. I was really enjoying stage, but our windscreen was misting close to the end." / "Jestli se nepletu, Petter byl o minutu pozdě do ČK. Zkouška se mi opravdu líbila, jen ke konci se nám mlžilo čelní sklo." | |
12. 02. 09:14 | RZ 9 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I'm loosing time to Petter, not good. I lost in some long corners, I need more confidence." / "Ztrácím na Pettera, to není dobré. Ztrácel jsem v táhlých zatáčkách, potřebuji větší jistotu." | |
12. 02. 08:16 | RZ 8 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I've been touching snowbanks bit, but nothing serious. Some places I have to be careful, some places agressive, I have to find good rhythm." / "Trochu jsem si hrábnul do závějí, nic vážného. Místy musím jet opatrně, místy agresivně, musím chytit dobré tempo." | |
11. 02. 17:24 | RZ 7 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I'm happy and confident with my driving. Good rhythm now, finally everything working together." / "Jsem spokojený a jistý svojí jízdou. Dobrý rytmus, konečně funguje vše dohromady jak má." | |
11. 02. 14:29 | RZ 5 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "It is not easy. It is most difficult conditions I have ever drive. On beginning we hit a snow bank in high speed." / "Není to jednoduché. Jsou to nejtěžší podmínky, za jakých jsem kdy jel. Na začátku zkoušky jsme ve vysoké rychlosti trefili sněhovou bariéru." | |
11. 02. 12:03 | RZ 4 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "It was incredibly slippery in the stage. I came over a crest and touched a snow bank. The car is shorter than the Ford Focus so you need to react even faster to adjust the car. We have damaged front of our car." / "Na zkoušce to neuvěřitelně klouzalo. Po jednom z horizontů jsem trefil sněhovou bariéru. Auto je kratší než Focus, takže bylo potřeba reagovat rychleji. Máme poškozený předek auta." | |
11. 02. 08:18 | RZ 2 | M | wrc | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Just lot of snow, some places more narrow. I hit the snowbank and lost corner lights." / "Jen hodně sněhu, místy je to o dost užší. Trefil jsem závěj a ztratil boční přídavná světla." |