Swedish Rally

neoficiální výsledky

Statistika posádky

Francouzská republika OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2)
CITROËN DS3 WRC, wrc

zpět na seznam posádek

Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ

nápověda k tabulkám
1. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 1 Karlstad SSS 1 1.90   7. 00:01:42.0 00:02.3 1.21 7. 00:01:42.0 00:02.3 1.21
RZ 2 Vargåsen 1 24.63   5. 00:15:18.1 00:36.2 1.47 postup 5. 00:17:00.1 00:36.9 1.39
RZ 3 Likenäs 1 20.78   3. 00:12:18.4 00:08.3 0.4 5. 00:29:18.5 00:44.2 0.93
RZ 4 Løvhaugen 1 18.60   15. 00:12:27.3 00:50.8 2.73 sestup 8. 00:41:45.8 01:35.0 1.44
RZ 5 Vargåsen 2 24.63   5. 00:14:19.3 00:14.3 0.58 postup 6. 00:56:05.1 01:49.3 1.21
RZ 6 Likenäs 2 20.78   1. 00:11:39.5 00:00.0 0 6. 01:07:44.6 01:35.6 0.86
RZ 7 Løvhaugen 2 18.60   5. 00:10:58.2 00:08.5 0.46 6. 01:18:42.8 01:21.6 0.63
 
2. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 8 Lesjöfors 1 14.49   5. 00:09:46.9 00:08.5 0.59 postup 5. 01:28:29.7 01:19.7 0.55
RZ 9 Sågen 1 14.23   7. 00:07:49.9 00:05.9 0.41 5. 01:36:19.6 01:21.4 0.51
RZ 10 Fredriksberg 1 18.15   3. 00:11:00.5 00:04.7 0.26 5. 01:47:20.1 01:14.2 0.42
RZ 11 Värmullsåsen 1 16.00   4. 00:08:47.4 00:07.2 0.45 5. 01:56:07.5 01:10.0 0.36
RZ 12 Lesjöfors 2 14.49   3. 00:09:42.0 00:06.7 0.46 5. 02:05:49.5 01:04.4 0.31
RZ 13 Sågen 2 14.23   2. 00:07:52.6 00:02.5 0.18 5. 02:13:42.1 00:46.2 0.21
RZ 14 Fredriksberg 2 18.15   1. 00:11:02.2 00:00.0 0 5. 02:24:44.3 00:28.4 0.12
RZ 15 Värmullsåsen 2 16.00   2. 00:08:46.7 00:01.0 0.06 5. 02:33:31.0 00:14.8 0.06
RZ 16 Karlstad SSS 2 1.90   7. 00:01:40.9 00:02.0 1.05 5. 02:35:11.9 00:15.8 0.06
 
3. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 17 Torntorp 1 19.21   5. 00:10:03.8 00:14.6 0.76 postup 4. 02:45:15.7 00:30.4 0.11
RZ 18 Gustavsfors 1 4.16   4. 00:02:24.9 00:02.8 0.67 4. 02:47:40.6 00:33.2 0.12
RZ 19 Rammen 1 22.76   3. 00:12:01.3 00:06.0 0.26 4. 02:59:41.9 00:39.2 0.13
RZ 20 Torntorp 2 19.21   4. 00:10:11.2 00:11.2 0.58 postup 3. 03:09:53.1 00:40.4 0.13
RZ 21 Rammen 2 22.76   7. 00:12:28.5 00:15.6 0.69 sestup 5. 03:22:21.6 00:49.1 0.14
RZ 22 Gustavsfors 2 - PwS 4.16   1. 00:02:22.7 00:00.0 0 postup 4. 03:24:44.3 00:47.7 0.14

RZ Info

 DatumRZBod.Sk.Info
Info 13. 02. 15:35 RZ 22 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Afternoon was difficult for us. Now the rally is finished, not bad start for us." / "Odpoledne to pro nás to bylo těžké. Rally je u konce, pro nás to není špatný start."
Info 13. 02. 13:50 RZ 21 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Very big problem with my rear, I had no grip. Then I hit snowbank and have no power." / "Velký problém se zadkem auta, neměl jsem přilnavost. Pak jsem trefil bariéru a nemám výkon."
Info 13. 02. 12:28 RZ 20 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Not easy for me. I had problem to drive well, hit the snowbank. More snow than on the morning." / "Nebylo to pro mě lehké. Měl jsem problémy s jízdou, trefil bariéru. Víc sněhu než ráno."
Info 13. 02. 09:56 RZ 19 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "We think podium is still possible. On the afternoon deeper ruts again maybe." / "Myslíme, že na stupně vítězů to je. Odpoledne budou možná opět hlubší koleje."
Info 13. 02. 08:10 RZ 17 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) FL tyre puncture "It was at the finish line. Lot of dust, difficult to see. No risk at all, I tried this morning, but difficult to see." / Defekt LP pneu "Stalo se to v cíli. Hodně se prášilo, špatná viditelnost. Neriskoval jsem, zkusil jsem to teď ráno, ale nebylo nic vidět."
Info 12. 02. 16:52 RZ 15 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "This day was almost perfect, I have perfect feeling from car. Tomorrow I'll do my best." / "Dnes to bylo skoro perfektní, mám dobrý pocit z auta. Zítra udělám co budu moci."
Info 12. 02. 14:42 RZ 13 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "We'll use new tyres for next stage. Not bad not." / "Na další zkoušku dáme nové pneu. Teď to nebylo zlé."
Info 12. 02. 13:44 RZ 12 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Very tricky, very rough, hard to follow the line. I have something with rear right wheel, have to check it." / "Velmi zrádné, hodně rozbité, těžko se držela stopa. Mám něco s pravým zadním kolem, musím to zkontrolovat."
Info 12. 02. 10:26 RZ 10 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) FL tyre almost out of the rim "Maybe 1 km from the end. Everything goes well." / PP málem z ráfku "Možná kilometr před cílem. Vše jde dobře."
Info 12. 02. 09:18 RZ 9 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "One of the best stages of the rally. We have to wait what's happens." / "Jedna z nějhezčích zkoušek rally. Musíme čekat co se bude dít."
Info 12. 02. 08:20 RZ 8 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Bit more snow as I expected. I had a good rhythm, but not pushed at all." / "Bylo trochu víc sněhu než jsem čekal. Mám dobrý rytmus, ale vůbec jsem netlačil."
Info 11. 02. 17:28 RZ 7 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Afternoon was better. Rally is stil very long." / "Odpoledne bylo lepší. Rally je pořád ještě hodně dlouhá."
Info 11. 02. 16:12 RZ 6 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "So slippery on ice, studs must be destroyed. I have two spares." / "Na ledě to moc klouzalo", hřeby musí být pryč. Mám dvě rezervy."
Info 11. 02. 14:34 RZ 5 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Now the grip is really better than in morning. And if there is more grip, I am more confident with the car." / "Přilnavost je lepší, než byla ráno. A když má auto lepší přilnavost, líp se mi s ním jede."
Info 11. 02. 12:04 RZ 4 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2)
"Lost some time when I went straight in a junction. Tricky stage." / "Ztratil jsem čas, když jsem minul jednu křižovatku. Hodně uklouzané."
Info 11. 02. 08:22 RZ 2 M wrc OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 2) "Lot of learn, lot of snow. Absolutelly no grip." / "Hodně učení, hodně sněhu. Vůbec žádná přilnavost."
zpět na seznam posádek
toplist